Поиск

Покупатели не хотят Бренды Switching Economy Up 29 Percent since 2010 as Companies Struggle to Keep Up with the Nonstop Customer

От 2 920,00 ₽

   (0 отзывов)

1 скриншот

Описание файла

Бесплатно для Членов Клуба, для VIP-членов Клуба. 

Despite heavy investment, only 11 percent of U.S. consumers strongly agree companies are effectively converging digital, mobile, social and traditional channels

NEW YORK; Jan. 21, 2015 – U.S. companies are struggling to keep pace with their customers’ “always on” nature and greater use of digital channels, according to new research from Accenture (NYSE: ACN). As a result, the “Switching Economy” – the potential revenue up for grabs in the U.S. market due to changes in consumer spending patterns and switching rates – has swelled to $1.6 trillion, a 29 percent increase since 2010.


 Жалоба



Отзывы пользователей

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы оставить отзыв

Вы должны зарегистрироваться, чтобы оставить отзыв

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

Нет отзывов для отображения.